klämcheckt & mainstream

ligger å lyssnar på green days nya via spotify; 21st century breakdown.
inget att direkt hurra för. klämcheckt och mainstream.
slentrian och försök att vara trallvänligt?
nä diss på den.
[tilläggas bör väl dock att jag endast har hunnit till låt tio av arton,
och att jag därmed inte riktigt innehar rätten att såga, då jag inte ens
lyssnat klart. men fram till låt tio äre iaf minsann inget som fått mig att knyta an]

or am i wrong?

en ngrlunda ny platta som jag hunnit igenom ngra ggr dock är eminems; relapse.
på en skala från, låt säga noll, så får den en trea. no more nor less.

spotify är fint. nu när man är rädd som en hare
och inte ens har torrent på sin datta any more, jes jes.

aja. b-uppsats nu då. det vet ni.

[även funkade länkarna? jag pilottestade å kom fram till att jag faktsikt inte vet
huruvida det blir rätt eller inte. i slutändan. hahah. spotify blinkade till å sen kom det
ett explorerfönster där det stod "click on the link below to open spotify,
aja, livet som ganska ointelligent är inte så lätt alla ggr. pössen]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Länkarna funkar finfint :)

2009-05-25 @ 17:59:33
Postat av: Emma

Där håller jag inte med riktigt.. Älskar Green Day men visst nya skivan är inte riktigt lika bra som föregångaren och det kräver några lyssningar. Ska iaf bli jävla skoj att se dem live i oktober! =)

2009-05-26 @ 23:28:38
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0