heidi is a headcase

usch idag halvspränger huvudet lite
hur pepp är det med uppsats då?
ja inte mindre opepp än vad det brukar vara iaf.
whääää


varit vaken sen klockan nio
gått minipromenad och käkat frulle
sitter nu och läser min dagliga dos av bloggar
och dricker kaffe

gissar på att kaffes och att sitta framför datorn
kommer göra underverk för min huvudvärk -
eller hur är det nu igen?


men iaf;
idag ska största delen av min vakna tid ägnas upp b-uppsatsen
sen ska jag ringa öbo och kolla med uppsägning av nuvarande boende och kontrakt till nya
sen försöka styra litta inför morsdag på söndag
och litta till nästa veckas förödelsedagsbarn
älsko blir tjugo på torsdag och lady jay har hunnit till tjugofyra på fredag

klockan sjutton äre bärsebacksmöte och kl tjugoish var det sagt att jag skulle träffa lady jay
vi har inte hörts ngt närmare om det nu i veckan så vi får se hur det bli med det sistnämnda

aja. morsning korsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0