day two finished

dag två på naturdiet avklarad. weeheeey.
känns bra. i'm gonna make it. slutdiskuterat ^^
alla mina fina fina kjolar skall passa once again.
byxorna med. och tröjorna. och linnena.
 så äre bara. i'm feeling the pepp.

var borta en sväng till coop innan och köpte avokado till frukost imorgon.
mums. köpte även sagolika skogsbärsdryck - det fick man.
i övrigt blir det päronshake varvat med chokladshake.
kanske springa bort och köpa ananasshaken också imorgonbitti.
man får se, man får se.

aja. time to think about the refrain.
borsta gaddarna och börja läsa min nya bok
med den väldigt tilltalade titeln " att skriva språkvetenskaplig uppsats"

puss!

även. jag har en hemlis att berätta. men jag håller på den tills imorgon. smutt.

Kommentarer
Postat av: Mac

Gaaaah! du måste ju berätta vad det är annars blir man tokig :P

2009-05-06 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0