day four

sådär. day four on naturdiet over and done.
gått bättre än förväntat. det gillas. bara att tacka och ta emot.

ska träffas erika & pascale imorgon kl 11.
lunchdejt för planering av girls nite out. det gillas.
vi funderar på att testa creperiet vid swedbank.
stod på deras hemsida att dom hade stor salldsbuffe
så om jag ska äta ngt så är det principfast ditåt jag mig vända skall.

men inge pasta lr couscous eller dressing. nix nada.
my deal with myself is mix vegetables och frukt.
och det skall bannemej hållas.

brevid mig här står min groddburk. men frön/bön mix i + vatten.
skall få stå i blöt under natten. sen imorgon begins the magic.

alla borde börja grodda. det är så sjukt värt. å sjukt gott.
och framförallt sjukt billigt. rentav sjukligt billigt.

ex. mungbönor. du groddar ca en matsked och får ut ca en matskedar, lätt.
ett paket kostar ca femton pix. å i det finns det hur mkt mungbönor som helst
som i sin tur nästan räcker till hur många matskedar som helst.

jag säger som en gammal klasskamrat från hammarskolan brukade säga
-tänk inte, bara gört! [lagan represent pls]

även wifey, om du läser. hur gick storyn bakom det uttrycket nu igen?
my memorie has failed me.

all my luv.

Kommentarer
Postat av: Mac

Hoppas att det blir en bra helg :D

2009-05-08 @ 19:56:51
Postat av: Natta

Långt ifrån wifey, men härstammar inte uttrycket från nogen som blev illa behandlad och hotade med att ta livet. med responsen, tänk inte, bara gör att.

Maybe maybe? Jag har blivit matte, ascoolt. Han kissar hela tiden. Hög femma. Träffa din mamma, hennes respons på hunden "Vad ska det där bli?" Ha, love it.

2009-05-21 @ 20:04:42
Postat av: Natta

En följdfråga. Varför är mitt föregående inlägg skrivit som om en kratta har kladdat på min dator? Jag bara undrar ibland.

2009-05-21 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0