bananen med stort b


vädret suger appung idag. period.
funderar ändock på att ge mig ut i kylan,

blir inget vettigt gjort här hemma ändå.

så jag tror det får bli som så, att jag och mitt visa-kort
ska promenera in till krämaren och hälsokostaffären där
och köpa en groddburk. plus svänga inom ica och köpa
diverse tidningar. såsom closeup, deminzine och nordic tattoo.

de två förstnämnda är, som det ser ut just nu iaf,
föremål för min b-uppsats. och den tredje tidningen
är bara som lite torsdagsgodis ^^

även. åt världens godaste banan idag.
bananen med stort b. vet inte vad det var för "fel" på den,
eller på mina smaklökar. men damn.
that's what every banana should taste like.

den var liksom syrlig. men ändå rund i smaken.
haha ni skulle ha hört mig, där jag satt i min säng och
högt lovordade denna banan!
"mmmhhhmmmmm" "that's what i'm talking 'bout"
"keep it comin" "give mama some more of that sweet sweet thing of yrs"

hahah. banana from heaven. u'll be in mi heart 4ever!

/just-den-bananen-frälst

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst spelade han skit högt?? gick förbi några gånger och det typ ekade i korridoren!

2009-05-07 @ 16:41:59
URL: http://racinghibiscus.blogg.se/
Postat av: Mac

Var det B1 eller B2? :P

2009-05-07 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0