kom på fredag

veckorna försvinner i galen takt.
och det är väl lätt fjorton dagar sen jag umgicks med ngn alls egentligen.
förutom daniel förståss. vi klämmer in tid på helgerna.
å förra helgen var det overalls resa i eskilstuna
å denna helgen som var var det lägenhetsstäd barnkalas
och lära känna kväll på bb. därför har den tid som blivit över tillbringats här i tybble.
å hit är det bara mitt älsk som tar sig.

i helgen som kommer, anländer mor och far! ÄNTLIGEN.
som jag längtat. men dom kommer först på lördagen.

å på fredagen är det ju korridorsfest här.
och jag hoppas ni kommer.
att ni tar er ut det det studenthemska tybble å umgås å snackar skit i fyllan.
för gosh jag saknar er. linda juliet lina maja sofia mia puh. eriks bader jonas.
kom å lek. kom kom kom. [erik - jag kan nästan halvt lova att gömma undan min overall ^^]
[även hoppas jag att ni som redan bor här ute i trakterna också kommer :D]

nej nu måste jag bege mej mot uni. jag som ska se till att vårt sektionsrum håller öppet
enligt konstens allra regler kl 12-13 idag. sen direkt lektion.
sen ner till stadsbiblioteket å lämna böcker.
hehe biblen och homeros - odysseén äre som ska tillbaka. [studentlitteratur i all sin ära]

å imorgon är det plugg hos erika halva dagen.
å resterande halva dag ska jag försöka träna å fortsätta pluggets här hemma.

så moj så länge dåra.

Kommentarer
Postat av: Mac

Det blir en bra weekend låter det som :)

2009-03-18 @ 18:58:58
Postat av: lina

tråkigt att jag missar :/



men vi får ta det nån annan dag, iaf minst kaffe i medtagen termos @ uni ;P

2009-03-20 @ 17:44:55
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0