i rest my case

ok. lite såhär är det just nu.
090303
man ser lite taskigt. det måste medges. jag förtydligar seriestrippens text:
-hur var det i skolan, jeremy?
- det var kul! det var spännande!!!!! det var bättre än cats!
- kan man få ett sarkasmfritt svar av dej??
-ledsen. det är var som serveras. ingen á la carte.


sextimmars lektionspass två ggr i veckan. litteratur historia upp i halsen.
1900tals kursen är ok. men blää den andra kursen från antiken till medeltiden.
speciellt de romerska texterna.
halvt rena avskrivningar på den grekiska lyriken. nä fy farao.
ge mig ngt mera läsvärt pls. somnade ta mej tusan på lektionen i måndags.
madder fockin madness i tell ya.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

/lipsillarn

Kommentarer
Postat av: Mac

Heey, jag tror du behöver utöva lite ekorrfiske jag :D

2009-03-04 @ 14:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0