dalblads arrived

oh jes. idag kom mina träningstjillevips produkter fr. dalbalds. my drugs.
måltidskomplement i form av proteinshake - hello breakfast after morning spinning - check.  
plus konjugerad linolsyra för ökad fettförbränning och ökad muskelmassa.
samt ett gäng härliga bars att krubba innan eller efter träning om jag känner fört.



jag körde proteinshake å såntdära sum years back när jag svettades med
muskelknuttarna på bodycenter back in djungelby and i like the result very much.
so i'm doin it again.

annars då.
spinning i morse. streetdans igår.
var på uni idag mellan kl 10-19. madness.
imorgon plugg sexmästerimöte och latinogympa.
sen hem till älsk på väster.

fredag blire morgonspinning. å sen EWG [eskilstuna winter games]. waaaaaaaaaaaaaaah.
overallsresa numero two that is. totalt 43st örebrooverallare som åker.
ska bli galet galet kul. plus att jag ansökt om invigning i vår reseförening 'örebrew'. iiiiiiiik.
även styrt biljett till örebros egen overallsfest - tjällossningen 3-5e april!
massa overallskul framöver ju. i just love it. so you better too. moahhahaha.
 
även jävligt skön zits stripp i dagens svd igen.
i just gotta hand it over 2 ya folks.
mitt och jeremys liv är synkade för andra dagen i rad.
is it a sign? är jag egentligen också en tecknad seriefigur?
eller hur ska jag tolka det?



/träningsjunkiewannabee

Kommentarer
Postat av: Mac

Göttans Annie! :D

för övrigt så har den zits varit i smålänningen för lääänge sedan ;P



Du vet väl att man kanske kan ta smålänningen ur småland men man kan inte ta småland ur smålänningen :P

2009-03-04 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0