årets första dopp

sanne räddade mig från vardagstristessen och solstinget idag
och istället för huvudvärk och tusen spindelharpan [patience på datorn, fyra färger, pls]
hakade jag på bad i hjälmaren. årets första. sweet vare. helt ok i vattnet också.
som vanligt var jag badkruka 3000 när jag skulle i. tog säkert tre minuter att doppa mig.

blir värre för var år som går. ponera att för var år äldre jag blir,
kommer det ta mig en minut extra att komma i plurret.
minst tre minuter vid tjugotreårsålder.. vi lägger till tjugo år,
alltså när jag är fyrtiotre kommer det ta mej tjuotre galna långa minuter att doppa mej.

MADNESS.

hopptorn får bli min räddning. eller stenfri botten och dyk-så-mkt-du-vill-utan-minsta-risk.
[för jag är himla feg och vågar aldrig dyka i om jag inte ser botten]
dessutom kan jag knappt dyka. försök till dyk är jag dock minst halvbra på.


aja. time is gettin late.
malande känsla av saknad i magen.
mamma pappa danne wifey linda jullan nattis bror syster thea eriks lina..
list goes on..

   

/sir miss-a-lot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0