ladies chocie - second turn around

jag fick dricka ölen igår. med sällskap.
först vid kärlekslandet på campus
[i honestly do not know why they kallar gräsplätten
för just kärlekslandet dock, men men så är det]

sen på publicum. å sen drog jag och kreske till pitchers.
träffade på mr kriller där. halv evighet sen sist.
vi snackade massa skit. som två bubblande gamla tanter typ.
hahah madness.

aja.
idag har jag mest varit hungrig och ätit sallad som
lätt skulle räckt åt en hel koloni med kaniner.
[frågan är allvarligt om det är hål på min magsäck idag?]
oh my oh my, she seriously wonders.


avslutningsvis.
mor, far och thea är på den årliga chevaträffen.
å i år knep pappas cheva -57a både pris i sin tävlingsklass + ladies chocice.
sistnämda är en tävlan mellan alla träffens bilar, årgång 55,56 och 57.
både orginal och modifierad. andra gången totalt nu. way to go!

här kommer en bild på mannen med stort m - my father <3
[mor skickade mms och jag lekte lite i picnik med bilden, höhö]




/hon med hålet i magsäcken

Kommentarer
Postat av: Mac

King of The Ladies!

hehe :P

2009-06-28 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0