lift me up sensational

mer musiktips idag

nu lite nostalgitripp med rötterna i malmö 
richard karlsson aka kaka (sångaren i exbandet the mo)
ngra av höjdpunkterna på hans självbetitlade album från 2008 är lätt;
- what a frame - ball and chain, darling - lift me up sensational
[länkarna går till spotify, annars hittar ni han på myspace också]



vad är det för musik då? jag är sämst på genren
men elektropop tror jag man kan kalla det?!

glad blir man iaf av hans musik, mäkta glad 
nästan som ett happyfeelingvirus?!
har dansat rundor med både dammsugare och diskborste här hemma ska ni veta

eloge till människan som spelade detta för mig back in ze days
och en eloge för dina musiktipsen som trillar in även nu då och då

nähopp. en timmes plugg nu, sen cykel ner på stada och jullan.

/happyannie

090729 kl0927
tillägg: länkarna är nu uppdaterade och fungerar förutsatt att ni har spotify :) 
thanx for lettin me know mr mac!

Kommentarer
Postat av: Mac

Dina länkar funkar inte :/

2009-07-28 @ 17:12:49
Postat av: Sandra

Man brukar bli helt slut efter träning :P Jag borde egentligen ta mig i kragen och börja träna jag också, får se när det händer :P haha

2009-07-28 @ 23:45:44
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0