lassa på kärran

drack vin hos yster igår. kinda of a hangover 2day.
det man sår, ska man också skörda!?
trevligt hade vi iaf. <3

ner till hålan nu snart. [a place were all my belongings are]
packa och strukturera för att sedan lassa på kärran.
imorgon bär det upp mot pennybridge unite igen.
ska bli mys att få pussa på min gråstensblå igen.
han fattas mig ganska himla mkt.

ska även hämta doppelsängen hos bästaste linda.
sweet skare bli. stort ska det också bli. götta löve.
blir bara mor & jag som åker upp. ännu en mor&dotter roadtrip.
man kan lätt inte få för mnga sådana känner jag just nu.

aja. ove & rut dåra. plus två dagar gammal bild.


/packarn + katterna

Kommentarer
Postat av: Mac

Haha härliga namn på kattera :P

Hare så bra på tillbakaresan :)

2009-07-10 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0