djävulens isande grepp

måste berätta
igår

kändes lite som en halvt-nära-döden-upplevelse

jag lyckades frysa fast två av mina fingrar i frysen [ovansidan av dem pls]
madness vad ont det gjorde

fingrarna bara brann
fast den brännande känslan var isande kall

som tur väl hörde min ädle riddare mina skrik på hjälp
och kom med en blöt disksvamp till min räddning

sju sekunder senare var jag befriad från djävulens isande grepp

men mina två utsatta fingrar är still to this day halvt röda, halvt vita
och vår brummande frys i köket är ngt jag har en helt ny respekt för
rentav är halvt livrädd för
rentav att jag aldrig kommer våga mig nära den igen
rentav att frysen is a companion of ze devil
rentav att bara sådär

a say it often, but a say it again,
madness, freakin' icecold madness

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Hmm... Om det är den gamla Zanussin som gjort dej illa så vete tusan om jag inte ska upp och hota aset om permanent el-stillestånd. Den ska fan vara tacksam att den inte står tyst i en källare längre utan fick åka upp till storstan.



Hota med henne som plockade ur den från affären från början om den hugger efter dej igen!

2009-08-14 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0