bröllopskollage

mitt nya värsta ord är tålamod
cause working on this computaa u trulywuly need it

skulle svänga ihop ett kollage från lördagens bröllop+bröllopsfest
det tog mej cirka en halv evighet
och sen gav jag upp
har andra saker jag borde rikta min tid och uppmärksamhet mot idag
sommarkurserna u know :(
ligger galet efter, kommer bara hinna fixa en till deadline också

wääääääääääääääääääääh och bläääääääääääääääää

hurusom så kommer min halva evighetsskapelse här;



även. skulle göra en natta idag. <3
vilket innebär att gå och träna samma tid som dom sänder hem till gården på tv.
men det blir fail påre. nytt försöka nästa vecka.

haha tilläggas bör, att kl 0702 imorse får jag ett meddelande av mr danneman
där han skriver att jag borde gå ut och gå.
och då jag är av det kvinnliga könet har jag svårt att inte ta det som en pik
i betydelsen "du är fet, rör på dig" 

rebellen i mig parkerade arslet framför tv'n istället
trots att innan jag somna igår tänkte att jag skulle börja
morgondagen med en runda i markaspåren
konklusionen equals - annie blir trött på sig själv

aja. löning idag. csn idag. gotta löve.
hawaiifest imorgon - gotta löve 2
plugg nu - just gotta

/tjockisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0