tentaplugg vs. regnskogsäventyr

ok. jätte kul. jag repeterar j ä t t e k u l.
bror och hans comprades utforskar ball regnskog och hoppar fr stenhäftiga klippor
(sten -som i klippor, fyndigt va? hahah okej. jag vet.
looow annie. loooow. men ordet; döhäftigt, känns so last year)
iaf hurusomhelst å såndära summasummaron
själv sitter man här med träningsvärk tretusen och tentaplugg upp över öronen.
och ute är det kallt. och halt. jag repeterar - haaaaalt (&kallt).
goddamn örebro kommun ni är världens sämsta is-bekämpare ngnsin.
statistiken över gamlingar med lårbensbrott måste vara högre här än god only knows whereelse.
skärpning! salta. grusa. gör ngt för faen! annars blir jag och mnga med mig crazymad! word.

aja.
fatcamp gick in på dag två idag.
började morgonen med en timmas promenad.
sen frukost i from av ett kebnekajseberg med gröööööööt. och bananchips ^^ höhö.

sen full bräsch på kaffebryggarn för att fylla min termos till bristningsgränsen.
detta resulterade till att jag fick spendera ngra
sekunder extra med att torka upp kaffes från golvet.
sum people just never learn!
efter denna mkt ansträngande samt frustrerande städaktion bar det av mot uni.
satt sedan i fem timmar och tjötade nordisk språkpolitik med beloved classmates.
hade med min digikamera a la ica maxi och tog allt annat än topnotch bilder.
men personerna i bilderna är så himla braaaa. så jag lägger upp dom ändå :)
emma kom först när kameran låg i väskan igen - taktiskt drag där månne? ;)
plugg imorgon igen. ska se om jag kan fånga henna på bild då! ^^

erika & pascale               cecilia                          lars & christine                 jon

aja. [igen]
snart dags för streetdance. hell yeah!
sen när jag kommer hem igen svettig och äcklig, samt fullpumpad av endorfiner
kommer mrman vara här och vänta på mig. dusch och sen house (som i tv-serien) på det.
kanske ngt bergsliknande grötaktigt där emellan också.
[låter groose, borde nog omformulera, men näää]
[mitt kontosaldo är för närvarande minus sexton kronor - mkt gröt blire då!
why? 1. det är billigt 2. det är gott. 3. det håller en mätt bra mkt bättre än mafackin noodles iaf]

peace out lads.

Kommentarer
Postat av: Lina

igår vart jag helt pepp av ditt gående så jag tog mig iaf en sväng till affären, framsteg!! ;P sen har ALLA i klassen börjat träna och jag känner mig kass.. men streetdance lät faktiskt kul!!

även jag kommer få köra på gröt nu fram till onsdagen och csn, göttans.. eller inte.. me no like gröt, mer nödvändigt ont :P

2009-02-17 @ 23:51:52
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: mia

och jag bara är inte med you guys längre!

helt knas ju



Är kursen kul?

2009-02-18 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0