v.i.p mofacka

ok. jag måste medge. vid närmare eftertanke.
love actually kanske blev orättvist kapad av mig.
sanna skickade en länk till sitt favoritklipp ur filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=6yO9yNFCt4M
med medföljande rader;
daniel: well, you know - i thought it might be something worse.
sam: worse than the total agony of being in love?
daniel: oh. no, you're right. yeah, total agony.

smutt va? ^^
och man ska nog inte ta filmen för mer än vad den är. toksöt och predictable.
men den döljer inte att den är sån. utan den snarare står för det. med rak rygg.
jag lär se den igen ngn gång. rentav ganska snart :)

men nu över till big news of today. eller en resumé av gårdagen är det snarare.
gissa  vad jag gjorde? okej det är ingen resumé heller kanske. bara skryt rentav. hehe.
men iaf. nu ska ni få höra..moahahhah
jooo..
jag åkte vit gangsta stretch limo deluxe med tillhörande skumpa, choklad och jordgubbar.
whäääääää! doze.

förklaring:
strömpis [en klubb in pennybridge] hade premiär för sina studentonsdagar igår
och sexmästare [as in me bland annat] + sektionernas generaler
[dom som har huvudansvar inför  under nollningarna]
fick v.i.p treatment deluxe då vi [ inte så mkt just jag i detta fallet dock]
hjälpt till att planera inför kvällen och kommande onsdagskvällar å sådära litta.
iaf. väl framme på stället blev det v.i.p området,
tokbilliga drinkar och gratis mat för hela slanten. göööttans!
jag dansade även röven av mig till alla tänkbara mtv-dängor mellan mat och dryck  
och hade jävligt värd kväll. har en del goa bilder men orkar inte lägga upp dom just nu.
maybe later. maybe not. förhoppningsvis maybe.
trixar dock dit en på mig och sandra som i ngn viss liten nästan obetydlig mån
påvisar att vi kankse hade druckit ngn drink för mkt? höhö.
fotnot. för att få hänga på v.i.p "hyllan"var man tvungen
att ha skrikrosa lökarmband.
lite i stil med endagarsåkband a la liseberg.
but hey, even fancy life has it's downsides i guess ^^


även. när jag vaknade kl 08 i morse kände jag mej som en skadeskjuten gråsäl.
knubbig flubbig och jävligt flåsig, dåsig?
men ngn liten snooze, dusch, frulle och en kaffes på det så vart man redo
for another day uni and yet another "menlös-vi-lär-oss-ingenting-flumlektion"
i delkursen det flerspråkiga norden.

aja. jag ska inte bli långdragen nu.
även om jag kommer på en massa jag vill berätta om.
another day. jetski. another day. peas out. green ones.

fotnot 2: mac - du får kolla filmen vettja ^^ bättre bakgrundcheck gåre inte att få ;)
fotnot 3: puffe tack för du är världens värdaste skånepåg! 
               diamondfränds like u deffi don't grow on trees. löve.

Kommentarer
Postat av: Mac

Jag laddade faktiskt ner filmen och tittade på den i går ^^ jag tyckte den var ganska bra :)

Klassisk Annie pose med fingret i näsan förresten ^^

2009-02-05 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0