sweetiepie

godmorgon. nästintill god lunch?

jag har haft härlig start på dagen. började med svettig spinning.
följt av dusch och hårtvätt. köpte eldorados schampoo och balsam igår.
edition - extra volume. kostade i prick ingenting. 6,90:- + 7,95:-
och mitt hår gillade att. min plånbok gillade att. du med då!

jag hävdar att man inte bör vara rädd för  ekonomi versioner.
oftast så är priserna låga för att dom inte spenderat en halv förmögenhet
på speciala förpackningar å reklam å sånt dära. innehållet är i stort sett den samma
i ett eldarado schampo med taskig design som i ett flashigt fructis tjofräs. ?
eller har jag fel? givetvis inte. lr jo. ibland. men inte alltid.
så chansen finns ju att jag här rätt i detta fallet. faktiskt. selffive and selfbelief.

iaf. frullen lätt värd. köpte en "sweetie" igår. söt version av grapefrukt.
mums. müsli a la sirtalkalot [dvs värdo] kaffes och morotsmacka.

sen kollade jag smallville. och haha jag gillade det. på riktigt.
nästan lite sådär, åh smutt lyckligt slut vilket föranledde till lite lyckolip i ena ögat och smile XL.
[what's wrong with me? haha]


har vart nere och slängt in tvätt och småstädar lite på mitt rum.
medan tvätten sedan springer rundor i torktumlarn blire plugg.
samisk språkhistoria och boken om svenska låneord is on my things to do today list.

ikväll blire ferre. markus i korren har hyrt tybblelokalen.
he turned big twentyfive yesterday. [or was it big twentyfour?]
hurusomhelst. fest ikväll. blir nog en sväng via BB med.

aja. hoppas ni har värd fredag. love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0