lökfilm of doom

idag har jag skrivit brev. för hand.
och trixat och fixat med mina glitterlim jag köpte på claes ohlssons häromdagen.
[man fick cirka tretusen stycken i femtonhundraelva nyanser för ynka trettionio pix. värt.]
ett till farmor och ett till faster. ville egentligen skickat vykort till deras namnsdag i lördags.
men som så mkt annat i mitt liv blir det mkt tänk och lite verkstad.
men nu har jag iaf skrivit brev. nöjd.

imorgon kommer som sagt gråstensblå.
ska gå och möta honom vid ladugårdsängen runt kl sjuish på morgonen.
skönt att komma upp om dagarna plus starta med lite motion.

vart dyngtrött innan idag och tjyvsov en halvtimma runt kl två. det fick jag.

kollat lökfilm of doom nu ikväll. love actually.
inget jag direkt rekommenderar.


men det var sådär på gränsen till kräksöt.
balanserade våghalsigt på god only knows hur mnga klippkanter som helst ungefär hela tiden.
men även om det var kräksöt så mår jag ändå inte illa.
det lär dock dröja tills nästa gång jag ser den - if ever.

en passage var dock värd. å jag tänkte att jag länkar till youtubeklipp.
[kanske borde jag ge lite bakgrunds info egentligen, men nää det gör jag inte ^^]
so, straight up on the rocks - here you go lads.


nitenite.

Kommentarer
Postat av: Mac

Jag tycker allt att lite bakgrunds info is in order here :p

2009-02-03 @ 08:32:39
Postat av: sanna

alltså jag tycker den filmen är helt underbar, balansgång på klippkanter eller ej. jag gillar denna biten jag. så simpelt. http://www.youtube.com/watch?v=6yO9yNFCt4M Daniel: Well, you know - I thought it might be something worse.



Sam: Worse than the total agony of being in love?



Daniel: Oh. No, you're right. Yeah, total agony.

2009-02-04 @ 07:02:45
URL: http://genkigenki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0