julresumé

försöker tänk på annat
lyckas ganska bra
hjälpt pappa med hyllan i förrådet
lagat mat med mor
å ska snart ner och hämta upp nattitze
vi ska köra den klassiska bräkentorprundan
i varm bil med lipig tjejmusik, det får man
å tillsammans är man mindre ensam

suttit å picnikat litta bilder idag med
summerat julen so here we go,

först ut har vi julafton på ängsga-tann, jag bror syster systerdotter far & mor
fick massa bra julklappar däribland pippi långstrumpstövlar, platttång som man även
kan locka håret med, äggkokare combo ministeamer, batteridriven tandborste, stekpanna,
varma strumpor och en väggdekor a la marilyn monroe [fina krejjer i tell ya]


sen kom juldagen å utgång på terazza
förfestade hemma hos johan där en massa gamla härliga nötter återfanns
däribland philips å hans donna anni (örebro punx that also went lby punx over the xmas)
träffade på både xtra bror och xtra xtra bror.. fina krejjer det mä
[min egen blodsbror är en wuz som bara stannar hemma och lökar nhl 10]

lite ågren vaknade man upp med, men så är livet i lby, det liksom hör till hahaha

parantesvis så ville xtra xtra lillebror snika taxiskjuts hem med mig å wifey
gick ju sådär bra va å slutade med tre pers i sängen på ängsga-tann
[and don't get yr head high on naughty thoughts pls]
som vanligt fick jag mest utrymme, det har visat sig vara en skill jag har, self-five!




sen kom annandagen å vi tog bilen ut till landet för att äta oss platkomamätta och dricka
för mkt grogg hos faster (efter en tvådagars kavorka bangade jag dock allt som hade
med alkohol att göra) jag skyller på åldern - får man det? såklart man får!



jag avslutar med ett bildkollage med tema årets julklapp - spikmattan
morsan håvade hem två stycken. inte dåligt. men fän va ont det gör..
aja den som ska bli fin får lida pin helt enkelt?!



/honmedladugårdsröven

Kommentarer
Postat av: AnnaKask

Bilder från utekvällar i Ljungby ger mig rysningar, el grande! Så jag trivts och vantrivs i denna... ö.

2009-12-30 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0