dagas det nyårlöften?

idag ska jag hem till öret               å jag vill verkligen inte
[tilläggas skall dock att jag efter första natten i ljungby inte ville annat än till öret igen]
konstigt det där. hur allt funkar. hur jag funkar. anniefuckup!

hemma i pennybrigde väntar pluggångest, flyttångest
och en månad som ska överlevas på enkom sjuhundra kronor.

världens finaste underbaraste människor finns ocskå i örebro
men allt det andra överskuggar det faktumet just nu

avrundningsvis tänkte jag löka lite och lägga fram fina förväntningar jag har på år tvåtusentio:
1. jag tar tag i mitt liv igen. det vill säga sköter
träning, mat, plugg och relationer till nära och kära
2. ovanstående leder till att jag mår sweet - sweet
3. godisförbud - ett år, till att börja med! aaaaaaaaaaaaaa.
jag ska klara det. slut på att vara sockerhög. dags att landa med fötterna på backen!

det är synd att mkt av mina förväntningar och förhoppningar hänger ihop med utsidan - skalet.
men om kroppen är själens tempel är det fan dax att ta tag i den sidan också.
tänk dej själv om du håller en prinsessa instängd i ett ruckel - not that fair
[hahahah prinsessannie - u didn't see that one coming, ey?!]

eller vafan. varför vara prinsessa - när man kan vara kung. kungannie - pls obey!

aja. jag är ett fuckup. med low self esteem. men jag ska styra att.
och jag ska göra saker som jag vill. för min skull.

jag - ms selfindependent. och jag - mr jag-tjatar-hål-i-huvudet-på-de-flesta-just-nu.
joråmensåatte. men nähepp. mer kaffes då.

fuckityeah!

ps, visste ni att;
det går att äta trehundratolv kg choklad och ändock inte tröttna på skiten?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Babes!! Du får gärna tjata hål i mitt huvud!! För det är nog ändå redan ett hål där av att jag ältat exakt samma saker...

<3

2009-12-30 @ 14:05:54
URL: http://linastaffansson.blogg.se/
Postat av: Snuffsan

Wooooohwoooow min sessa kommer hem <3



Vi fixar träning o flytt o skola skaru see, AA is the shit U know ;)

low self esteem lär vi ju oxå träna bort tycker jag !!

oooooo det fixar du !!

2009-12-30 @ 17:28:29
URL: http://angelika-snuffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0