jumbydagarna vettu

gårdags-summering:
bilfärd pennybrigde unite mot jumby.
jag & danne rockade i silverfang (lindas silviga ford kaa)
linda jenny philips å anni gled elegant i en röd kia.
välframme mat hos mamma anki på vinklegatan.
sen hem och gosa ner sig i ängsgatans lurvbollar deluxe.
sen öljakt med far. fick ihop en kasse. guld! [tack pappa för du fixa, king as always!]
vidare ner till vinkelgatan. bilderna får tala. jag är för segis för att skriva.



när ölen i kassen var slut drog vi ner mot stada.
träffade tre miljoner guldklimpar som jag inte sett sen god only knows.
sjukt dålig på att ta kort var jag dock, men ngra till skrapade jag ihop..



faktum ett: seg idag
faktum två: hårt igår

resultat: nöjd

det får räcka foh now, för nu vill jag hänga med moren och broren.
love. always.

/seg segare segast

Kommentarer
Postat av: jullan

men vadå då fanns det ju plats för mig också!? två biljävlar så jävla tjock är ja ju inte.

big break på den.

2009-08-16 @ 21:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0