hår equals avklippt

imorgon kl 1019 rullar tåget från värnamo med slutdestination öret.
wääääääääääääääääääääh

aja. sluta lipa nu annie.
syster klippte mej idag. under tvång ^^
tio centimeter åkte av - swosch (eller övedrev jag nu?)
iaf.. allt äckeltorra mähäschletna perukplasthår är borta
det är guld. guldare än guldast!

i övrigt. tack för awesum vecka hemma.
tack bror för du är lika mupp som jag. lika barn leka bäst.
tack mor och far för att ni alltid ställer upp. neverendinglove.
syster och thea. you complete me ;)
plus tack för klippning, myshäng å dundergoda tigerkaksmuffins.
nattitze - när vare du skulle flytta upp nu igen sa du? ^^
jennie - liten stund är bättre än ingen stund alls :)
milian - nästa gång vi befinner oss i samma stad ska vi bannemej lyckas ses
mac - ber om ursäkt att jag är sämst på att höra av mig.
wifey - hoppas malmö will treat u awesum. miss you.

/hon som inte riktigt vill ha terminsstart


Kommentarer
Postat av: Mac

I don't really care no more..

2009-08-24 @ 13:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0