litervis ska det va

god lunch meine damen unt herren

prick hemkommen från systemet där jag plockade på mig litervis av diverse berusningsgodsaker.
fick bland annat med mig hem;
sex fadöl, två guiness draught, fyra spot light öl, tre ltr rött vin, en ltr vitt vin
och en flaska aurora [första två artiklarna är dock till mr daniel]

storhelg ju. stora mängder alkohol. förstår väl vem som.
[nej men jag handlade på mig lite, passade på när man ändå hade pengar
vilka nu såklart är slut igen, wäääääh]

svängde sedan förbi åhlens och plockade upp ett vingals i plast.. to even out the odds
plus att vinet blir så mkt godare om det dricks från ett 'proper' glas än i en gammal pet-flaska.
am i not right? (plastglas bra mkt bättre än plastflaska iaf)

varför dricka vinet i plastflaska one might wonder then.. ?
jooo vi ska ju hänga i parkeeeeen. och ibland hänger vi på bärseback & publicum.
sällan hemmaförfest. å ja, jag är inte tjejen som drar med mig hela bag in da box,
varken alkoholtolerans eller plånbok hade klarat av det..

aja. dusch. och lite städ av rum. sen kommer mr daniel.
jullan ringer kl 15 å då ska dagens styras upp!

ses i dimman, i parken, vid engångsgrillen, med solen i ögonen. cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0