hemtentalip

det absolut sista jag borde sitta och göra just nu.. är att sitta och skriva här.
men vad gör jag? hah. kunde inte låta bli.

allt är bättre än att brottas med den förbannade hemtentan.
bläääää. hemtenta of doom from hell
[eller hur är det man ska säga lina? :) ]

jag vill bara att den ska skriva klart sig av sig själv.
så jag kan få återgå till ett lyckligt och ngt mindre bekymmersfritt liv.

wääääääääääääääääääh.

snälla snälla dumma dumma hemtenta.
bli klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

/korvmos

Kommentarer
Postat av: Mac

Var det inte kåv mä brö hörrö? haha :P

2009-04-01 @ 22:10:21
Postat av: Lina

är de riktigt illa finns även of doom n death from hell ;) det är oftast den beskrivningen jg ger hemtentor.. sitter och väntarpå resutatet på min jag. så de blir3 extra veckors väntan innanlivet blir något mer bekymmersfritt :P

2009-04-02 @ 22:50:01
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0