serious countdown has begun

det vart då galet i h-vete vart jag lipade på i mitt förra inlägg.
skärpning annie!

även är jag inte helt hundra på vad jag gör uppe såhär dags
särskilt när rådande faktum lyder att jag bör vara på uni kl 08 imorgon och tentaplugga
inför torsdagens killer-tenta om 1800tals litteraturen och dess strömningar?!
jaja i wonder i wonder.. bör dock sluta fundera och gå och lägga mej istället..

iaf
hursomhelst
först vill jag bara skriva att jag har haft en sjukt värd helg
fredags vart det sittning på kåren och i lördags vart det karlskoga och kristet gig
söndags var det bakishäng och hamburgers på pitchers med älsk,
hans syster och hennes karl paton.
hamburgarna var ruskigt stora, goda och dyra (jag körde veg. style of course).
emelie bjöd och det kändes lite halvdumt men jag lär ska bjuda tillbaks ngngång.
det var lite hej-då lillebror middag för hennes del.
(daniel åker ju till london 13eokt - datum blev spikat förra veckan)

och nu till helgen är det jag som har hej-då lille-bror middag.
dumma micks är också förståndig och ska ut och se sig om i världen han med (igen)
australien denna gången. visum på ett år. hujjedamej.

jag vågar inte ens tänka tanken på hur mkt saknad jag kommer känna denna hösten.
blääääääääääääääää. men dom gör rätt.
kan man och vill manska man ut och uppleva världen! punkt utropstecken utropstecken.


nedan -en bild från i helgat som jag så fint redigerat på picnik.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0