helgen blev ej nykter

mitt nyktra helg blev fail deluxe. men jag hade iaf kul.
idag är jag på cepehumör. glad ledsen orkeslös viljestark om vartannat
ett potpurri av känslor helt enkelt
for bad and for worse for good and for better and back again
och bla bla bla

veckan som kommer blir hård
men thea kommer tisdag eftermiddag och stannar tills fredag då jag
ska på overallsfest i karlstad - min första. och jag tror det kan bli galet bra.

ska bli tokkul att thea kommer [min systerdotter]
har lite lösa planer som inkluderar bio och äventyrsbad på gustavsvik shopping mys och guaccamole ^^

jag hade ju babblat om bilder från förra helgen
och lite random kommer dom här - fy fan va wicked det var :D





och här kommer lite random pix från igår
vi började vackert med buffe på kinamuren sen öl på pasta en sväng på pitchers och avlutande härj på mitt andra
alla var dyngade bortom kontroll haha men ibland får man vara det också





sådär
nu ska jag löka vidare alternativt läsa lite ur boken jag borde läsa ut tills imorgon
vilket inte lär hända då jag har ca 250 sidor kvar - hejja!


även.. datum och dagar vart lite omkastade på min veckoplanering i förra veckan
vilket både sötnattta och mrmac påpekat. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

KATASTROF!!! haha fyfan ja lyckades då handla alkohol för jag vet inte hur många hundra ;P men mkt kul var det iaf fall. vi måste göra om det nån gång med inte tuusen års mellanrum som alltid!! (:

2008-10-26 @ 20:42:49
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Mac

Party party!!

2008-10-26 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0