förkylt varte här

jag har blivit förkyld. lipa.
hela datorbordet är täckt i snorpapper. fresh!
ser ju lagom härlig ut nu också. röd näsa och svullna ögon.
oh how adorable. not!

hängt ute i varberga med maja sofia och wifey idag.
käkat god mat som jonas hade lagat.
rotfrukter potatis lök  & majs i ugn. med  tomatsås och bönsallad. MUMS varte!
han går för övrigt  kockutbildning nu. ofta ska jag kedja fast han här hemma på
tybble och tvinga honom att laga mat till mig   v a r j e   d a g .

allvarligt det hade fan vart nåt! en timma om dagen?
maja - tror du vi kan göra ngnslags deal, att jag lånar din karl lite, så det inte bara blir nudlar och fil hela tin? haha.


lyssnar die hunns på youtube. värt.
tänker på gråstensblå.
dagen d imorgon.
ska mötas på stan när jag är klar i hallsberg.

dunno what to expect. dunno what to say.
how do you start sumthing at all after this?
which glue do you use to repair a broken trust?
and what do you need to mend a shattered heart?



and why the hell am i writing in english 4? haha
aja. sova nu strax. hjärnan är snormosig. mys.

ps. fadderavtackningsfesten igår vart härlig. alla är så jävla goa. p r i c k   a l l  a. 
och jag vann nollningstipspromenaden. på utslagsfråga. belönades med after eight. ^^
sen testade jag livet på andra sidan.. entrade klaras. två våningsdisco.
lite som det dära stället i båstad. åh vad hette det nu igen?
hmms. aja. iaf det är lite 
brat:isch-jag-är-bättre-än-dig-för-mina-skor-är-dyrare-än-dina-känsla över hela stället.
men jag hade kul.
sen drack jag nog för mkt öl. för den började rinna ur tårkanalerna på mig. madness.
så lipannie baila och tog midnattsbussen hem. det fick man.

sådär. nu vart jag klar.
tänk om jag en dag inte bara skriver massa dravvel.
miracles does happen. stay tuned and one day u might witness one. höhö
[jag och engelska. ah jag vet inte vad jag ska säga.
kroniskt? som en sjukdom. equals - accept and learn to live with it ? ^^]
eller?

puss

Kommentarer
Postat av: Alex

Isåfall har jag också den sjukdomen. Jag tänker tillochmed på engelska. Det blir finare och mer filmiskt då. Sjukdom indeed. Och vi styr upp snart igen yes och bojkottar klaras. Va säger du Annie? (engelskt uttal på ditt namn offcourse ;).)

2008-11-30 @ 21:52:49
URL: http://candyhoe.blogg.se/
Postat av: Lina

haha jag har nog lyckats göra nåt med mitt inlägg så slutet försvann.. nykterheten var obefintlig.



även jag skulle vilja låna jonas ibland. maten lät göttans!!



och jag förstår att du drog från klaras. jag gillar icke det stället



+ att de kommer gå bra med mr D dude imorgon för du är bäst!! glöm det inte!

<3

2008-12-01 @ 00:18:35
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0