hemtenta pt 2

okej. första frågan på hemtentan sånär som på klar.
så ska nu sätta tänderna i följande:
T.S Eliots ’Det öde landet’ utgör en av modernismens centrala texter. Presentera dikten utifrån dess tema och komposition, kommentera också vad det är som gör att vi ser den som modernistisk. Gör sedan en motsvarande presentation av Harry Martinsson ’Aniara’ och avsluta till sist med en jämförelse mellan de båda diktverken.

mysigt va?

älskling är dock online på msn just nu så kanske att jag lägger min fokus där en liten stund till ^^

lunchgympan gick för övrigt bra. och gårdagens cirkelträning känns i ungefär åttio procent av min kropp.
hejja hejja.
beach 2009 - i år ska jag fan lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0