hemtenta equals fail

jag ger upp nu
hemtenta from hell is gonna make me burn in hell

men jag orkar inte

det får vara vad det är
tio sidor gravallvar varvat med ordbajseri deluxe
knapphändig referenshantering och skrattretande verfremdungsanalys av tjeckhovs drama körsbärsträdgården
likaså frågan om litterär kvalite - up somebodys ass, preferrably not my own

finns kanske en uns av hopp att jag på någotvis lyckats åstadkomma något som skulle kunna få betydet godkänt
men i ärlighetens namn så nej

det kommer bli omtenta a la salstenta på det här

men förr eller senare kommer alltid ett fail
and oh my gosh it's gonna haunt and taunt me

men jag kan inte mer
jag är en lök och ger upp

adjö

Kommentarer
Postat av: Lina

uhh i know that feeling.. men som jag alltid säger.. de kunde vart värre, du kunde gjort som toom och blivit inlåst på tågstation utan att fatta de!! haha

2008-11-06 @ 18:45:10
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Danne

Du klarar det babe! det vet jag att du gor! Puss

2008-11-07 @ 15:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0