halvårsjubileum i skymundan

efter tre timmars blahaprat med min handledare tog jag tåget hem och kände mig tom trött och besviken
stereotypa könsroller och en jargong kring "jag vet bäst" och kan lära dig sammanfattar väl dagens samtal

min obligatoriska lektionsserie kommer äga rum i en klass med teknister, avgångselever
ämne - novellanalys
en uppgift lagom att knäcka men också en bekräftelse av att jag stör min handledares arbete och skolvardag
så ta, ta det här ämnesområdet och bara gör ngt

aja
förhoppningsvis bara jag som är över-bitter och allmänt pessimistisk idag

och
ngt som totalt hamnat i skymundan av miss-pepphet dumma drömmar och (o)förtjänad kritik
är att, idag är det ett halvår sen jag och gråstensblå var på biodate och myshånglade längst bak i salongen
vår dag idag ju


får man skylla på att det är måndag
och som en skolkamrat så ofta uttryckte det - evvla måndag hata måndag - helt sonika sammanfatta dagen så?
evvla måndag - hata måndag     bläääää
tisdag tisdag kom

Kommentarer
Postat av: Mac

Tänk bara på den dagen ni var på biodate och hur bra den var, känn hur det kändes just då och glöm allt annat för en stund så känns det bättre :)

2008-11-10 @ 23:47:26
Postat av: lina

går de bra att pendla till hallsberg då? ja blev totalt misspepp i lördags å gick hem och sov istället typ.. fast de va nog tur för de va en massa idioter jag inte vill träffa ute.. så de är nog nån mening med allt..

2008-11-10 @ 23:51:14
URL: http://desecrated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0