skön söndag

jag är dålig på att uppdatera
skäms annie

men fyra snabba
1. jag klarade tentan - göttans
2. har massa vikarietimmar denna månaden -
kidsen är lovely per usual och jag bara stormtrivs
3. vi ska läsa åtta böcker + dikter och artiklar sista dagarna nu på uni - maddefakker crazy
4. jag dissar min msn för tillfället - den hinns helt enkelt inte med


även
gråstensblå är bra
n' i like him alot
more by every time i see him
more by each kiss

allt bara känns så rätt
så underligt rätt

f i n a   f i n  a   f i n a   
han

....
....
....


....
jag har skrivkramp
och så är jag nog kär

Kommentarer
Postat av: sanna

oh vad härligt! vill också ha den känslan. happy for you och gråstensblå är för övrigt mycket vackert ord även om jag inte vet var det kommer ifrån.

2008-05-26 @ 13:10:34
URL: http://genkigenki.blogg.se
Postat av: Mac

weeeey :D det låter ju riktigt bra annie :D för utom det dära om msn och allt att läsa då :P

2008-05-26 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0