pictureme


jag vill också lägga in posebild nu, fr i lördags, [got inspired by sannize]
hade styrt upp håret i uppsättning för det var en big big mess
och jag orkade inte borsta ut fredagens major tupering, höhö
juliet sa att det såg ut som en balfrisyr,
hon menade väl, fast var man som jag, på hardcore festival,
var väl en baluppsättning det sista jag ville att mitt hår skulle efterlikna
men men det var bara att gilla läget
man ser dock inte mkt av frippen - jag skyller på att mitt enda dokumentationsverktyg
är min laptops inbyggda webcamera - godtagbar ursäkt, aiit

image7

även..
sprungit rundor på både statoil, hemköp och ica nu
på jakt efter tantsnuskets tantsnusk - en harlequin pocket
men ack! de funnes ingenstans.
så nu ligger jag lite smårisigt till då en sådan skall vara läst till
morgondagens lektion.. but hey, bara för att jag har sjukt dålig framförhållning
behöver väl inte det betyda att jag måste straffas för mitt förhållningssätt?
eller är det just det de betyder att jag kommer att göra? straffas allstå.
skit me.

dagens låt
dead kennedys - holiday in cambodia
kom igen katten det svänger ju

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, vad roligt att du tittade in och skrev! (: Jag har inte kikat in hos dig heller på länge, tyvärr.

Solen har en god inverkan på mig. Jag är hos min mamma i Dalkarlsberg, utanför Nora, och slappar så mycket att jag nästan blir förlamad. Men det är fint, att komma hem till mamma (: Hur har du det, i solen? (:

Hoppas att du mår bra!

2008-05-28 @ 13:06:46
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0