nyfärgat

finally
färgade det svarta i förrgår och blonderade slingan på nytt nu ikväll
håret ä n t l i g e n nyfärgat

it was in bad need
i was in bad need

du vet
utväxten räckte till kiruna och tillbaka

men jag hade aldrig riktigt tålamod förrän nu

och nu   nu är det äntligen gjort

och imorgon ska jag träffa gråstensblå
saknat ganska mkt prick hela veckan

men han har vart busy busy
och jag har vart busy busy

men imorgon
oh jes

ska beställa skor me
men kan inte bestämma mig för vilka
hjälp mig
någon av dom här                                                          
image8image9
image10
eller någon av dom här   
image11

hehe till och med färgval är jag inte helt hundra på
men har ett par röda draven duane peters [mkt lika sko nr två fast höga som 'vanliga' basket kängor]
så egentligen väljer jag välj mest mellan ettan eller fyran
hilfe hilfe


avslutningsvis
imorgon har jag klass två helt allena hela dagen for the first time
nervig är jag
börjar redan kvart i åtta
så borde borde borde sova
men my head is spinnin rippin trippin
oh jag hoppas så att allt går bra imorgon på skolan
vissa dagar kan klass två få vilken yngling som helst att bli gråhårig och skrikhes
innan det ens har hunnit bli förmiddagsrast
aaaa fingers xrossed för att det går bra


nää
borsta gaddarna nu då

pussen

Kommentarer
Postat av: Mac

sko dilemman är inte kul :P men om det är mellan 1 och 4 du väljer så hade jag nog valt nr 4 :) annars hade jag lätt valt dom gröna :P

2008-05-30 @ 12:58:40
Postat av: Natta

Nono, mellan 1 & 4, en stark 4, men om jag får välja helt alene, en stark 5. sådärja, ingen mer beslutångest!

2008-05-30 @ 14:45:40
Postat av: Natta

jag ljög, på heltid. menar deffinitivt sko nr 6, fo sho!

2008-05-30 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0