alive n kickin

godmorgon

sitter här och snorar snörvlar och dricker kanelkaffe
min taktik med sömn plus glass igår måste ha varit the shit
för idag är jag ganska alive n kickin
så ska snart hoppa upp på cyklen och bege mej mot dagens vikariat
utedag efter lunch
men trots detta faktum valt att dra på mig en kort (men ändå den längsta jag äger) mörkblå jeanskjol


det är lite meck att klä sig lärar:isch vissa dagar
gaderoben räcker inte riktigt till
fast dom har fint överseende med båda piercings, töjningar och nitbälten

rolig anekdot
för ngn vecka sen hade jag ett par brallor med häng när jag vikarierade
och nu har hälften av alla killar på lekis också häng
för dom tkt det var ball, och kunde jag så kunde minsann dom också
(andra hälten tkr dock det är fult, speciellt på tjejer, haha u gotta love em)

inte hört ngt fr föräldrar eller andra lärare änså länge så fingers xrossed

egnetligen är det nog bara jag som är nojig
utsidan spelar mindre roll än vad man tror
så länge man kommer bra överens med ze kids
och rent generellt funkar bra ihop
(iaf på den skolan jag är - den beste skolen, höhö)


även
.. eh det var inget

Kommentarer
Postat av: Mac

jooo även, vill ju höra mera :)

2008-05-29 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0