solen tokskiner idag

idag ler solen mot mig, tokskiner rentav
trots sin fysiska frånvaro

ett - allt gick som en dans på jobb idag.. timmarna bara rusade fram
och jag och susanne grepade hink som om vi aldrig gjort annat

två - älsk kommer nog ner hit till helgen
och jag passar min systers lägenhet fram tills på söndag
så det passar bättre än bäst

tre - augustibuller är inte längre ett tre dagars event..
vilket vart lite buhuu, men det blir troligtvis pukkelpop festival i belgien i stället..
inte fy skam! och kanske att det blir turbojugend gig i karlskoga också..
iaf ngn utav de tu!

fyra - jag har spenderat massa kvalltid med bror idag. goddamn på tiden.
min lillebror är väääärldens bästa! och en av mina absolut närmaste.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! bror du är så jävla bäst!

fem - livet är gött mos helt enkelt.
ska fan fira med ett glas rött ikväll!

( sex - jag ska dricka rötjut ikväll. heheheh )


även - på emballator är man inte annat än snygg åtta timmar om dagen - eller hur var det nu? ;)

här skulle det vart en bild men det funkar
juuuuuu iiiiiiiiiiiiiiiiiiinte att ladda upp! hmmpppffffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0