pussen

i lördags drog jag av en pusspose framför lilla mors mobilkamera
sen drog jag bort till philips på blåbärsgatan
där styrdes krubb och grill
sen kom ida bort och vart snygg
och så drack vi öl, eller jag drack rött, of course
sen kom en del annat folk också
då drack vi öl och rött allesammans

sen blev vi ganska nit
tog oss ner mot harrys och styrde upp ännu mera fylle
efterfest i tellushuset med

värd kväll
värt sällskap

nu vill jag dock mest att det ska vara fredag
så jag kan få pussa på min älskling igen
han fattas mig!


men pussen så länge
för nu ska jag sova
och imorgonbitti ska jag tydligen träna
fingers xrossed that i will make it thru

xx
femte juli nollåtta

Kommentarer
Postat av: sanna

sjukt vacker kvinna är du, som tusan annie! I'm aw-struck! :D

2008-07-07 @ 14:39:43
URL: http://genkigenki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0