man blir aldrig nöjd.

nyklippt är jag.
räcker inte ens ner till axlarna,
men prick ovanför dom.

ganska lökig fripp.
flikigt. snelugg.

eh.
man blir aldrig nöjd.

ska trixa lite på att imorgon innan jobb.
och får jag till att knäpper jag en bild så ni får se :)



ska även upp och simma kl 07 imorgon.
1000m i sunnerbobadets utebassäng.
inser ni att det blir 40 längder totalt i den 25m långa plaskpölen?

aaaaa jag kommer dö av tristess.

men det ska tydligen ta runt en 30-40min
så det är väl bara till att härda ut.


i övrigt är allt lite halvkaos och upp och ner.
idag är ännu en dag då jag bara vill ligga hemma
och lipa på mitt rum, självömka mig och äta glass.
men jag skyller på regnet? det får man!

ska upp till gråstensblå och örebro på fredag. längtar lite smått halvt ihjäl mig.
hem på söndag. längtar inte alls. men bara drygt tre veckor kvar i småland.
bara till att härda ut.

åker tur retur med lindas mor. gratis. i utbyte mot att jag kör en del av sträckan.
helt gaaaaaalet bra.  anki you rock!


nähä.
nu skulle man jobba strax igen. hinklyft deluxe. emballator 4 president.
moj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0