kort äre

jag hinner aldrig uppdatera som jag tänker att jag ska

iaf
jag simmade igår
1000m
men bassängen visade sig vara 50m lång.. så det blev bara 20 sträckor
40 låter och känns mer, förstår väl vem som ;)
men iaf
let you tell me this - it was enough!

även..
here comes utlovad pic of my hair
åttonde juli åkte håret av :(

frippen i sig är en fin fripp
och jessica är en mucho duktig frisör
men jag vill inte vara korthårig..
dock orkar jag inte vara långhårig
och håret var slitet deluxe
hade soss fått reda på hur jag behandlat det senaste året
hade dom omhändertagit det för länge sen
fosterhemsplacerat och sådär
so, whats a grl to do?

men det finns hopp
det finns räddning
när lönen kommer den 25e ska jag beställa löshår på träns..
gött ska're bli! och lååååångt ska're va! aaaa.. belåtenheten lägger sig!


puss så länge då

Kommentarer
Postat av: Mac

Skitsnygg frilla annie!! :D

2008-07-10 @ 17:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0