hon gjorde att

hah
jag gjorde ta mej tusan det
tog mej upp
inlinsade ner till sunnerbohallen
och tränade

hi fucking five!

sen nu har jag duschat styrt sallad och druckit kaffe
börjar jobba kl 1418 och ska gå ut dit tänkte jag
tar ca 40 minuter här hemifrån ängsgatan
men så vill man ju ta en kopp kaffe till väl framme innan man börjar dagens åtta timmars pass i hinklyftning
så det börjar dra ihop sig att röra på dom lurviga


även, avrundingsvis
imorgon ska jag klippa mig
nere hos jessica häri ljungby, på , på håret
inte klippt mig sen maj förra året
så mitt hår is in vely bad need

vet inte riktigt hur jag vill klippa det dock
vill göra ngt galet
men alltid kört på feg haircut
så det blir väl baggis det imorgon med
damn!
jaja den som lever får se
och leva räknar jag med att vi allihopa gör!


tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0