fem saker


Utmanad av Sana-Chan 

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (från och med nu?)


1.       Försöka styra iordning mig lite inför nedanstående födelsedagskalas

2.       Dricka kaffe på kusinernas födelsedagskalas

3.       Löka så mkt jag bara kan väl hemma igen

4.       Ringa min älskling

5.       Våndas över att det är måndag redan imorgon


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Hmms, jag var alltså tolv. Skulle fylla tretton. Sommarlovet innan man började sjuan!?
Vad gjorde jag då?! Hahah jag har inte en aning. Pinsamt. Badade väl och åt för mkt glass troligtvis.


Ställen du bott på?

Ljungby - Hovdingegatan & Ängsgatan
London - Kensington Highstreet & White City
Malmoe - Hermodsdal
Pennybrigde - Ladugårdsängen & Tybble


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1.       Shoppa tills jag stupa

2.       Resa jorden runt trettioelva ggr

3.       Göra smarta investeringar a la fonder, bostäder blahblah

4.       Skämma bort familj och närmaste vänner litet, ganska mkt

5.       Sen skänka bort det mesta till välgörande ändamål och
          såntdär som renar ens samvete, höhö,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0