resumé

resumé!

torsdag - ikea med daniel. nya gardiner - mörkbruna. tusen förvaringslådor och etttusenen ljus. joråsåatte. hittade ingen julstjärna som riktigt föll mig i smaken så det fick bli fyrtioåtta stycken små istället, som ett slags stjärndrapperi som numer hänger i mitt fönster. halvmys. trefjärdedelsnöjd. framförallt - tack pappa - igen!
detta var även dagen jag strök ett streck över det som hänt. daniel och jag gör om - gör rätt. 
och det känns rätt  - i hjärna och hjärta.

fredag - förödelsedagsfest och flyttfest arrat av puffe, bacardi och johonny på bärseback.
iklädd  min gröna sköna overall med digitalkamera, småpresenter och rödvin i fickorna entrade jag en fest där mången var väl bersuade och på toppenhumör. lyckad fest. senare på kvällen dök gråstensblå och jansi upp. i showed em the studenthangaround och senare på kvällen drog jag och daniel hem till korridoren däre vart fest. inget utöver en vanlig korridorsfest och runt kl nollett stämplade vi in för kvällen.

lördag - efter att ha sovit halva dagen och slöat resterande så blev det födelsedagsfest uppe på kotten där sandra vart värdinna. efter ett par timmar där fortsatte jag och gråstensblå sedan ner på väster och firade bader och sofia som också valt att hålla förödelsedagsbestyr denna lördag. fullt vart det där också. både av alkohol i blod och av folk i feststämning.

söndag - schletna och bakfulla var vi, daniel och jag.
sov, åt och låg beskriver väl i stora drag vad vi gjorde. ^^

all in all. en värd helg.
och jag är glad. mest glad för omstart men också för ytterliggare ngt kilo nedåt på vågen :)

puss!

__________________________________________________
till mac:
ja bannemej att "hour of the damned" kanske kan vara smittsamt.
jag har dock varit utan min nu över helgen å sådär. it's been lövlie indeed.
hur har det gått för dig?


Kommentarer
Postat av: lina

lady, göra om och göra rätt låter mycket bra (:

2008-12-08 @ 16:57:25
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Mac

Gott att du varit utan den :)

Jag har också klarat mig utan den i helgen nu när jag tänker efter faktiskt :P



Och gör om, gör rätt låter bra får jag säga :)

2008-12-08 @ 17:37:37
Postat av: Mac

2008-12-08 @ 17:53:56
URL: http://mac83.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0