heller full än ful

jahadå. då är vfun oficiellt över. fem veckor har bara sagt svooosch!
papper och betygsunderlag ifyllt. böcker återlämnade och nyckelknippa avhängd.

ikväll blire julfest på kåren.
men har inte riktigt pejl på detaljerna inför galejjet.
när ska man dyka upp? när man skall intaga alkoholen? i vilka mängder den skall intagas?
vilken berusning som ter sig lämpligast? och så vidare och så vidare
väldigt värdsliga ting med andra ord. höhö.


käkat pepparkakor tretusen idag. gurglat glögg och glufsat lussekatt.
usch. julkräng. sen alkohol och alla dess som kommer drickas ikväll.
tjockisdagen deluxe. men så får det vara ibland också.

efter nyår ska jag bannemej börja gymma. flexa gunsen och svettas på spinningcyklen.
å så det dära sexpacket ^^ sedvanligt nyårslöfte rentav? målvikt nådd innan mars-april.
av med fler kilon fett och dit med ngt muskelkilo. oh, nu får jag visioner ^^
jag gillar visioner. ett steg i rätt riktning liksom.
utan visioner är man ingenting. utan drömmar är livet ett kolasegt menlöst tidsfördriv?
aja. whateva! inte nu. det snacket tar vi en annan dag.


nu ska jag och linda [också lärarkandidat här på lärarrummet]
dra en repa förbi systemet - nödvändigt lärartidsfördriv. ^^
baginbox - rött fåre nog bli. är ju en del galej som man lämpligen
dricker sig igenom nu framöver. hahah. usch som det lät.
men hellre full än ful.  ordvits-dum-dum-tisch >_<

Kommentarer
Postat av: Lina

babes kanske borde jag hänga på med gymmandet rent av..

+ att om någon dag är vi nästan grannar!! (:

2008-12-12 @ 14:25:54
URL: http://desecrated.blogg.se/
Postat av: Mac

Candy mouuunttaainnn Chaaarllieeeeee!!!!

2008-12-15 @ 03:44:53
URL: http://mac83.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0