jul stavas stress & press

jag mitt himla mähä glömde ju analyserna hemma på skrivbordet igår.
så det blev inget arbete med dom. tog tidigt tåg hem istället och fixade böckerna inför
nästa delkurs på unibibblan - allihopa! göttans.

hursomhelst. nu sitter jag och min handledare och jobbar med ze analyser.
eller ja inte prick just nu nu. för nu skriver jag ju här. hah.
iaf,  det har inkommit tio stycket, av totalt arton. över femtio procent
- always look on ze bright side ^^

det är mnga vg'n och ngt mvg.
eleverna har verkligen ansträngt sig. tänkt till.
producerat välplanerade texter med rikt och varierat språkbruk.
mamas proud <3 hihi.

sov hos daniel inatt. likadant imorgon.
har sjuuuuuktaste dåligt med pengar och
ska egentligen vara på uni coren (kåren) och pynta inför morgondagens
julfest i eftermiddag. men har inte pengar att ta mig tur retur till stan. madness.
vet inte riktigt hur jag ska knäcka den nöten. skolbussen från åbytorp tar mig iaf
gratis till skolan om morgonen här på orten där jag befinner mej. happy happy face.
hade räknat med tjugo pix enkel väg. men sparar alltså in totalt fyrtio pix nu resterade dagar.

annars då.
det är mkt nu. för mkt.
och julfest hela dagen imorgon. likadant på lördag.
och aaaaaaaa. inga pengar. ingen tid. resultat - ingen ork. ingen lust.

fan julen är ett jävla skit egentligen. bara stress och press. för lite pengar. för mkt måsten.
usch! inte ens köpt en endaste julklapp än. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
jag måste helt enkelt ha hål i mina fickor.
för både pengar och tid rinner som sand mellan mina fingrar.

aja. vad är en bal på slottet?

nu äre snart dags för dagens sista lektion.
sen arbete med analyserna igen. blir nog en låååååång eftermiddag.

heppåresålänge.



Kommentarer
Postat av: Mac

Man får prioritera och ta en sak i taget :D

Man kan inte hinna allt vet du väl :P

2008-12-11 @ 13:33:49
URL: http://mac83.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

men vår julfest har juh varit planerad sen mer än två månader tillbaka!

2008-12-11 @ 20:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0