dagens..

vi gör en dagens igen. försöker skapa ngnslags tradition. mjooo men så atte.

humör förkylt. snormosigt. hungrigt.
falafel på skolan idag. ska bli intressant. dock inte förrän kl 1250.

att göra träffa gråstensblå.

önskar jag hade just nu iaf, en stor kopp nybryggt kaffe.
with chili n' kanel - of course.

röra-på-fläsket-aktivitet aj, det får bli en pass där.
såvida snytrörelsen inte gills? för den försegår hela tiden.

bokstavscombo deadline novellanalys. höhö
teknisterna har deadline på den novellanalys jag lämna ut till dom förra måndagen.
en av eleverna har redan vart och lämnat in. riktigt bra läsning.
min första inlämningsuppgift. höhö. fan vad jag längtar tills jag är färdigutbildad.
samtidigt som jag starkt ser fram emot resterande tid som student. it's lövlie. it truly is.


aja. euroshopperpulverkaffe nu och ett gäng nya snorpapper.
pussen.




___________________________________________________________
fotnot 1. stället i båstad jag åsyftade igår heter ju madison. madness madison.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0