sugarcocaine

hujjedamej
min blodsockerkurva idag får lisebergs 'balder' attt blekna i jämförelse
sugarhigh sugarlow upp upp upp ner ner ner upp upp upp ner ner ner

socker är djävulens verk
men jag var trött på att känna mej trött
och bestämde för att bästa lösningen nog kostade 4,95/hg

pluggat på bra idag - nöjd
även hängt massa med lady jay
satt parkerad ute på hennes balkong och lät solen måla tusen fräknar i mitt ansikte
bröstet har numera en lätt röd nyans också - attans! but it can't all be good, can it?


även - lady jay drar till turkland imorgon - löjligt - skulle jag a l d r i g
jo lätt utan tvekan skulle jag faktiskt
men jag hoppas hon får värsta bästa resan







två av samma lika
fast den ena doftade annorlunda ett tag
inget jag bör vänja mig vid
fast hoppas kan man ju alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0