bigtimemoneyspender

godmorgon

idag är det jag som beter mig som om byxorna
jag drog på mig imorse inte alls var mina vanliga blåjeans
utan bigtime moneyspender brallor istället
haha

jaja

jag fick ett infall
in på barbarella.se
beställde töjjningssmycken och ikonpluggar
som jag omsorgsfullt infogat bilder på hehe
250kr gick kalaset på totalt
och ikonpluggarna var söta och faktiskt ganska sådär inte jättedyra
image1image2

ibland får man handla på impuls
även om man är student    tummis


igår då
satt hemma hos linda
maja philips krills vart också där
drack vin och käkade torkade/"fluffade" kikärtor

blev inget överdrivet pluggande alls.. are u suprrised?
i'm not - dessvärre

planen idag är mest inhandlandet av en ny bag-in-box
den andra bestämde sig visst för att ta slut - löjligt
och så plugga lite - såklart


men puss så länge då

Kommentarer
Postat av: sanna

tjusiga pluggar måste jag säga. "Coccinellidae is a family of beetles, known variously as ladybirds (British English, Australian English, South African English), ladybugs (North American English) or lady beetles (preferred by some scientists)." Wiki-bible says we're both right ;) //besserwisser-sanna

2008-04-26 @ 13:55:13
URL: http://genkigenki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0